czwartek, 17 września 2015

Kolejna sesja ;)

No witam,
jako, że nie mam skóry nie pozostaje mi nic innego jak robienie zdjęć...Nie wiem czy wyjdzie fajny post bo jestem chora i nie mam humoru i tym bardziej nie mam bo obudziłam się o ok. 4.30 i nie mogłam zasnąć do rana :[ 
Szczerze mam już dość widoku zniszczonej Zenyatty i jakoś w listopadzie oddaję ją do malowania :} Nie mogę się tylko zdecydować czy ta sama maść czy zrobić z niej Achałtekina...Kurcze, znowu się rozpisałam i pewnie nikomu nie będzie chciało się czytać XD. 

 Przepraszam, że tyle zdjęć z bliska, ale ostatnio bardzo mi się takie podobają ;)
 Cóż...Halter wyszedł jak wyszedł, ogólnie to za krótki "nachrapnik" i nie mogłam się połapać jak zrobić te pętelki :/ Ale jak na pierwszy Halter może być XD
 Nie dziwcie się, że kantar Ventarronesa jest zniszczony bo jest bardzoo stary :p




 Uwielbiam to zdjęcie!


 

 
Podobają mi się te dwa zdjęcia :P Szkoda, że w powyższym zdjęciu zrobiłam inny kadr, ale trudno :P

Dziękuję Shayli i Weronice za pomoc w robieniu Haltera :D 

16 komentarzy:

  1. Nmz. :3
    Piękne zdjęcia!
    A halterek piękny *o*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia!
    Ja przeczytałam początek =3
    Haltereł dodaje realizmu Harleyowi
    Co Zen... Zdecydowanie przyda się przemalowanko.
    Pozdro!
    PS: też nie wiem czy dobrze wysłać, czy samemu przemalować. Jak nie masz wprawy, to lepiej wyślij.
    PSS: Pod moim postem odpowidałam jednej i dodałam 2 linki do sklepów gdzie możesz kupić skórę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nie chodzi oto czy chce sama pomalować czy nie tylko jaką maść wybrać aby ktoś kto się na tym zna ją pomalował ;D Wiesz Zen dostałam jak jeszcze nie szanowałam tych figurek i nie moge sobie wybaczyć, że tak ją zniszczyłam :'(

      Usuń
    2. A i dzięki za info o skórze :D

      Usuń
  3. Śliczne fotki :) Och, ten Ventarrones jest świetny ^^ Bardzo mu do pyska w kantarku. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy jest teraz chory,ja też. Piękne fotki. Pozdrawiam i życzę powrotu do zdrowia! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia i kantarek :-)
    Zapraszam na mojego bloga: http://stadnina-horsesamory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sesja! Też lubię takie zbliżenia.
    Z Zenki zrobiłabym raczej normalnego konia - dla mnie jest jednak mało achałkowata. Ale to tylko moja sugestia ;)
    Bardzo elegancki halter ^^
    U mnie nowy post - wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna sesyjka ;p ja robie yy nwm czy moge to halterem nazwać xD ale te twoje zarąbiste są

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieziemskie zdjecia *-*..Pozdrawiam u mnie w końcu n/n ;): figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia *-* mam pytanko... Byłabyś zainteresowana sprzedażą Harleya?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie. Może kiedyś, ale jak na razie jestem do niego bardzo przywiązana :P

      Usuń
  10. Widać że potrafisz robić zdjęcia ale jakim aparatem? Pewnie masz lustrzankę cyfrowa bo zwykłym cyfrakiem takich ładnych to sie nie da :-)!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Heja
    Dzięki za te zdjęcia Ventarrones. One ostatecznie mnie przekonały do niego :)
    Pozdrowionka
    www.dorotheahhh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Heja
    Dzięki za te zdjęcia Ventarrones. One ostatecznie mnie przekonały do niego :)
    Pozdrowionka
    www.dorotheahhh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń