poniedziałek, 14 grudnia 2015

Powracam ;)

Tak, tak wiem...Znowu ta nieobecność XD. Ale w sumie nic ciekawego się u mnie nie działo, zrobiłam tylko ogłowie westernowe i zaczynam robić zestaw do polo z czego mam tylko siodło zaczęte. W nowej klasie znalazłam bratnią dusze, którą zaraziłam  Breyerami i mamy już zaplanowane robienie stajni ;) Aha dziękuję za 16 000 tyś. wyświetleń :)

Miałam okropne światło więc mam nadzieję, że zdjęcia nie wyszły aż tak źle :/
 Moje pierwsze ogłowie z bolcami- nie jest źle, ale można by poprawić parę rzeczy ;)


 Dużo dodają frędzle ponieważ, ogłowie się wyróżnia :)
 I siodło...Czy Wy też tak macie, w realu coś wygląda ładnie, a na zdjęciach okropnie?

 Światło umarło [*]
Ok, to tyle ;) Chcielibyście jakieś świąteczne Candy lub coś?

27 komentarzy:

  1. Bardzo fajne akcesoria :D
    Candy by się przydało, bo ostatnio nikt nie robi X"D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, jakiś konkurs najlepiej. Proponuję rysunkowy :). Ładny zestaw, ale trochę nieestetyczny :/.
    Pozdrawiam i zapraszam :
    kolekcjamh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, rysunkowy ;) I to jest to XD W realu wszystko wygląda normalnie, a na zdjęciach okropnie :/

      Usuń
  3. Oj uwierz... światło bywa O WIELE gorsze xd zdjęcia całkiem zacne :3
    Zestaw bardzo fajny, mi się podoba ^^ Co do konkursu to podobnie jak Iskra uważam że Candy to chyba najlepsze rozwiązanie.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    http://blackponny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Cieszę się, że zestaw się podoba :P

      Usuń
  4. Fajnie,że wróciłaś :D. Przepiękne ogłowie,niesamowicie dopracowane. A siodło nie masz na co narzekać,bo jest równie udane :D. Ale ty musisz mieć anielską cierpliwość do wykonywania tych rzeczy :). Fajny pomysł z Candy ;). Pozdrawiam i zapraszam na n/n :) : figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Siodełko*~* Dasz kiedyś post z wzorami do takiego siodła? Tzn wykroje z kartki czy coś? xD Mam nadzieję że tak XD
    Ogłowie mogłoby być trochę lepsze,ale jest spoko ;3
    Pozdrawiam;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)Co do wykrojów mogę w następnym poście dać ;)

      Usuń
    2. Gdybyś je podała, byłabym bardzo wdzięczna. Z góry dzięki xD

      Usuń
  6. Jesteś!
    Cóż, ogłowie, bardzo zacne i oryginlane, ale czy sprzączka do podgardla nie powinna być po drugiej stronie??
    siodełko śliczne **
    Ja akurat na tą jakość nie narzekam :P
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,podgradle powinno być po drugiej stronie,ale albo sie pomyliłam bo jestesm leworęczna albo na zdjęciu z którego sie wzrowałam tak było ;)

      Usuń
  7. Bardzo fajne ogłowie! Też próbowałam 'na sprzączki' ale niestety nie potrafię takowego zrobić. Siodło bardzo fajnie Ci wyszło, naprawdę fajnie wygląda na GG.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja bym nigdy czegoś takiego nie potrafiła zrobić ;) zapraszam na mojego bloga :) swinkamorskamilka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  10. Ekstra ogłowie *.* Ja nie umiem ich robić...Tak świąteczne candy poproszę xD
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Tak, no trochę mi nie wyszło xD Ale będzie jakieś na pewno :D

      Usuń
  11. Piękne! Zrób candy lub konkurs

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Żyje (jeszcze), ale przez gimnazjum zupełnie nie miałam czasu na robienie akcesorii itd. Niby bardzo mało się ucze, ale wiadomo, że jest troszkę wiekszy poziom niż w podstawówce.Szczerze naprawdę miło wiedzić, że ktoś tęskni za notkami :)Kto wie może zrobie jakieś przeprosinowe Candy :)

      Usuń
    2. Wracasz? Jak tam u Ciebie?

      Usuń
    3. Hejka:) Może kiedyś, bo mam nowego konika:) Wątpie, żeby ktoś tu jeszcze zaglądał...haha

      Usuń