niedziela, 11 maja 2014

CollectA

Długo nie pisałam bo byłam na wyjeździe.Capricorn-Padre nie ma takiego konika i myślę,że to jest taki znaczek Spirita(takie jakby logo)Większość z Was pewnie wie, że w Rossmanie pojawiły się konie collectA i ja sobie właśnie jednego kupiłam.Pokażę kilka jego fotek w terenie, rząd westernowy i opis. Jest to mój pierwszy koń collectA i jestem zachwycona. Przed Państwem tam ta dam ogier (a nie klacz jak jest napisane na stronie) Quarter Horse sorrel 88585! Jest piękny i ma mnóstwo detali!

Trochę nie przypadło mi do gustu to, że ma grzywę jaśniejszą od ogona, ale i tak jest śliczny!

 Zadek'' . "
 Z przodu ;)
 Ma pięknie wyrzeźbioną głowę.
 Widać, że jest trochę złotawy.Podoba mi się to, że ma pokazaną rasę na brzuchu.
 Ma bardzo wąską klatkę piersiową jak na Quartera.
 Z góry.
 Śliczny ogonek <3
 Strzałki wyrzeźbione.
Siodło i ogłowie westernowe-tak sobie mi wyszły.


 I teren.Dzisiaj strasznie padało i zdjęcia ciekawie wyszły.
 Hmmm...Nietypowy jeździec co nie?
 Tajemnicze...
 Wygląda jak bagno;)
 Fala!!!
 A tutaj zdjęcie przerobione w programie graficznym. Proszę o komentarze bo to naprawdę bardzo motywuję.


8 komentarzy:

  1. Gratuluję zakupu.
    Ogier pojawi się też niedługo u mnie.
    Fajnie y wyglądał pod jeźdźcem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super model :D
    A zdjęcia cudne ! :)
    Zapraszam też do mnie ! :)
    Biegnacy-Znaczy-Wolny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też był moim pierwszym koniem collecty!
    Och jak ja go lubię :)
    Ps.fajnie go opisałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Ciekawe zdjęcia.
    U nas n/n.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulację modelu .
    U nas n'/n
    scheich-pasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia
    A jak byłam w Karpaczu i w Wrocławiu w rossmanie to nie było... Ale w Poznaniu i moim Wągrowcu na szczęście są :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię ten model.
    Co do zdjęć, może niektóre lepiej by wyszły, gdybyś wyłączyła lampę błyskową - do większości nie mam zastrzeżeń, ale np. "tajemniczemu" zdjęciu ostre oświetlenie zabiera nico mroczności ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń