niedziela, 10 sierpnia 2014

Uprząż dla Clydesdale

Kiedyś przed założeniem bloga zrobiłam uprząż dla schleich (clydesdale).Zapomniałam o niej, ale nie dawno jak robiłam porządki znalazłam ją :D Uprząż na Clydesdale z Collecty niestety trochę nie pasuję bo została zrobiona na innego konia ale i tak nie jest źle.     Dam da dam:

 Uprząż chomątowa nie wiem czy dokładnie tak wygląda bo nie za bardzo miałam się z czego wzorować.
 Tak powinno wszystko wyglądać :p Wybaczcie że zdjęcie nie ostre ale jedną ręką robiłam zdjęcie.
 Ogłowie ma eee....noo...to "coś"
 Zapinane na sprzączki;)
 Łańcuszek robiony z drutu.
 Podogonie zapinane na również sprzączki.
 Chomąto wiem że jest źle zrobione ale nie wiedziałam jak wygląda z przodu.
 Ja chcę zrobić zdjęcie a tu co?Kot oczywiście;)Ale się ustawił pewnie też chce mieć sesję zdjęciową:p
   W następnej notce opis nowego breyerka:)

7 komentarzy:

  1. Śliczna ta uprząż, nie narzekaj, sama bym lepszej nie zrobiła :)
    A kotek jak ma na imię? :D
    Widzę, że też lubi koniki ♥♥♥ A mój kotek, pewni nie ma pojęcia co to w ogóle koń...
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki:)Kot ma na imię Lucysław czyli Lucek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna uprząż .
    Wielkie gratulacje :)
    Zapraszam do mnie na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super zapraszam do mnię czekam na nową notkę

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna uprząż. Wielkie Gratki za takie cudeńko !
    Zapraszam także do mnie, po długaśnej nieobecności :
    http://szatynkowadolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uprząż jest super. Ja niestety nie mam takich zdolności...
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: szmaragdowemodele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie Ci to wyszło. Pogratulować.
    greenhillstable.bloog.pl

    PS.: Ja też robiłam uprząż dla mojego cly. Moja jest uprzężą szorową , bo na chomąto się nie odważyłam. XD

    OdpowiedzUsuń