piątek, 29 sierpnia 2014

Breyer Traditional- RCH Ventarrones 1709

Już wracam, a raczej wróciłam;)w tym roku nie mieliśmy wyjeżdżać poza Polskę ale pewnego mój tata zaproponował że może pojedziemy do Wiednia no i pojechaliśmy.Wrażenia niesamowite po prostu białe miasto!I muszę się pochwalić bo widziałam Hiszpańską Szkołę Jazdy!Mam niestety mało zdjęć koni bo okazało się że zdjęć nie można robić >''<No ale trudno.Także przedstawiam Wam mojego Ventarronesa:
Pierwsze wrażenie jaki on wielki!No oczywiście jest dość mały ale spodziewałam się czegoś mniejszego a tu proszę:)Wyrzeźbiony w roku 2002 dłuta Lindy York.

 Mi osobiście  przypomina styl trochę Kathleen Moody ale co ja tam wiem :)
 Z przodu prezentuję się bardzo ładnie...
 Ma trochę taką jakby kwadratową głowę a raczej prostokątną i jego gwiazdka która przypomina kwadracik jeszcze bardziej to podkreśla.
 Taki jestem słodki <3!
 Ma pięknie wyrzeźbioną grzywę:)
 I strzałki muszę przyznać że ma dokładniej wyrzeźbione od Walentyny;)

O niee.... I znowu szkoła!Wakacje mineły bardzo szybko...A Wam jak mineły?
Aha mam jeszcze jedno pytanie wolicie by następna notka ukazała się z zdjęciami koni Lipicańskiej ze Hiszpańskiej Szkoły Jazdy czy z nowym siodłem?

Miłej nocy!

9 komentarzy:

  1. Super konisko :)
    a co do następnej notki : I to i to bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny koniuch :) . Ładnie się prezentuje .
    A chciałabym zobaczyć lipicany :D .
    I chyba masz ustawioną złą godzinę na blogu, bo życzysz miłej nocy, a godzina dodania posta to 14:27 :p
    Zapraszam do mnie na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem,wiem ale ciągle zapominam zmienić tą godzinę...Ok. Lipicany;)

      Usuń
  3. Śliczny konik *.* Chcem go !

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny modlę!
    A czy moglibyśmy oglądnąć w następnym poście lipicankę i z tym i z tamtym? :-D
    Wakacje były wspaniałe, jak zawsze :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję oczywiscie że mogę lipicany z siodłem:)

      Usuń
  5. Śliczny, gdyby nie twój Bloog, nie odkryłabym jaki on jest PIĘKNY..
    A gdyby nie to to bym go nie wybrała na prezent i nie była teraz w takim stanie Euforii :D
    Ogólnie oglądałam go na allegro, ale tam było dosyć brzydkie zdjęcie... Szukałam innego i...Natrafiłam na TWOJEGO bloga..
    Dzięki.
    Teraz RCH stoi na półce w zielonej derce, zielonym kantarku z uwiązem wśród SCHLEICH!!!
    Obok leży ogłowie i drugi kantar... Jeszcze raz dzięki i polecam ten model..
    Pozdro, Apka

    PS:
    Wszystkie Breyery wcale nie błyszczą się tak jak na zdjęciach :))

    OdpowiedzUsuń