czwartek, 7 sierpnia 2014

CollectA Koń rasy Clydesdale nr 88621

I oto drugi koń którego kupiłam:)Jest on moim ulubiony włochaczem z mojej kolekcji.Figurka ma parę błędów, ale i tak jest śliczna;)Jest on nowością z 2013 roku.Wyrzeźbiony przez Deborah McDermott i jest naprawdę duuuży!!!
 Nie jestem jakąś specjalistką, ale wydaje mi się że ma trochę za jakby to powiedzieć...kościsty grzbiet;)

 Klatka pierśiowa mawet ok ale ma strasznie wąską głowę   '_'
Kocham go od tych stron <3

Kopytka wyglądają jakby były zrobione wykałaczką także nie warto pokazywać;)
W następnym poście uprząż:)

7 komentarzy:

  1. Też mam ten model i jestem z niego naprawdę zadowolona. Faktycznie ma taki kościsty grzbiet , ale to mi nie przeszkadza. Czekam na uprząż.

    greenhillstable.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, i jeszcze coś. :o) Ten podłużny pysk jest charakterystyczny dla tej rasy.Też mi się to wydawało dziwne, ale jak sprawdziłam w necie to okazało się,że to podstawowa cecha tej rasy. Pozdrowionka!!!
      greenhillstable.bloog.pl

      Usuń
  2. Tak możliwe ale nie chodzi oto że jest podłużny tylko wąski(tam przy oczach)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny model :) Pozdrawiam ^.^
    Zapraszam do mnie : http://schleich-stajnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny opis :)
    Mi osobiście nie podoba się ten model .
    Ma brzydką grzywę takie kluski oraz ta głowa .
    Clydesdale ze schleich czy breyer jest o wiele ładniejszy .
    Ale to tylko kwestia gustu ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, ma swój urok, choć do zalet nie można zaliczyć proporcjonalności :D, ale i tak jest ładny!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. nie taki zły zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń