środa, 6 sierpnia 2014

Derka dla Vantarronesa

Dzisiaj obiecana derka dla Ventarronesa. Derka zapinana na klamry(własnej roboty)a z przodu zapinan na rzep:)Mam w planie zrobić jeszcze różowy kantarek i do tego niebieski uwiąz...Nie wiem kiedy będzie jego opis ale chyba w piątek lub w sobotę;)
Derka ma śliczny turkusowy kolor ale ponieważ mój aparat jest trochę stary to kol.ory wychodzą troszeczkę inczej niż w realu;)
 Było strasznie gorąco tego dnia...



 Jutro (o ile nie wyjadę bo jest taka możliwość)będzie opis Clydesdala, lub jeżeli wolicie dziś wieczorem!

7 komentarzy:

  1. Ładna derka :)
    Zapraszam do mnie na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie mi przypomniałaś, że w tamtym roku obiecałam Malii uszyć szare dereczki dla Drużyny Pierścienia (próbowałyśmy nakręcić to i owo w formie filmików) :D
    Derka wyszła zacnie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki! Miałyście fajny pomysł z Władcą Pierścieni;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej ! Poszuujesz może jakiegoś customa ? Mam kilka na sprzedaż - naprawdę dobre ceny różne modele i skale - posiadam breyer , collecta i schleich ! Jedyna taka okazja !!! Jeśli oferta cię zainteresowała to pisz na :
    olekfreda1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po ile sprzedajesz breyeryodpisz plis

      Usuń
  5. ok. Zobaczę czy coś mnie interesuję;)

    OdpowiedzUsuń