wtorek, 5 sierpnia 2014

CollectA Koń rasy Morgan nr 88647

Wróciłam...Jak dobrze być w domu;)Ostanio trochę zaniedbuję bloga bo wyjeżdżam itp.Ale przyjechał jak już wiecie do mnie nowy breyer traditional.Byłam dzś w Rossmanie zbyczyć czy są jeszcze knie CollectA i były! Tak więc trafił d mie ten oto ogierek i jeszcze clydesdale! Nie ma jeszcze imienia, ale chcę aby było wyjątkowe...Ogierka szczerze Wam polecam bo jest śliczny! W rzeczywistości jego ruda nie jest aż tak jaskrawa:)
 
 Ogier bardzo ładnie się prezentuje.
 Bardzo ładnie pomalowany ogon.
 Ma bardzo wąską klatkę pierśiową jak na Morgana ale chyba wszystkie konie CollectA mają ją wąską...
 No co się tak patrzysz?
 W następnej notce nowa derka dla breyerka:D
A Wam jak się podoba Morgan?

15 komentarzy:

  1. śliczny ciekawe czy umnie w rosmanie są te konnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym mieć bloga ale nie wiem czy to bezpieczne a co do koni to mam nadzieje że będą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna derka na pięknego konia hi hi (sama robiłaś jak tak to super)

    OdpowiedzUsuń
  4. niewiem czy chcesz ale mam propozycje imienia np Ribo Kastanio ale twój koń twój wybór jeśli pomogłam to super

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny koniś ^.^ Zacna derka ;) Pozdrawiam :D
    Zapraszam do mnie : http://schleich-stajnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny konik .
    W rosmanie w moim mieście tez są . Mam zamiar kupić moze jakiegoś ale niezle sie cenia ;P
    Zapraszam do mnie na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Figurki mają trochę wad(ale nie zawsze )lecz są przepiękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Są piękne bym takiego chciała.
    Sweet ^.^

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej. Mój Morgan (to także jego imię), jest nieco innej maści, bardziej wątrobianej niż skarogniadej. Rudzielce widać tylko na boku grzywki i na przedpiersiu ma rudawe znaczenia. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej. Mój Morgan (to także jego imię), jest nieco innej maści, bardziej wątrobianej niż skarogniadej. Rudzielce widać tylko na boku grzywki i na przedpiersiu ma rudawe znaczenia. :-)

    OdpowiedzUsuń