środa, 25 lutego 2015

Fotki z iHaha i coś jeszcze...

Weeeeeeeeeeeeeee!!!!!! DZIĘKUJĘ WAM ZA 10 TYSIĘCY WYŚWIETLEŃ!!!!!! Jesteście wspaniali! Cieszę się bo nareszcie regularnie będę miała jazdy  :D W zeszłą sobotę razem z moją koleżanką (jej blog) ze stajni zrobiłyśmy parę zdj. w iHaha. Niestey nie jest ich zbyt dużo ponieważ, Karina miała mało czasu, ale za 2 tygodnie planujemy powtórzyć sesyjkę także spodziewajcie się dużżżżeeeejjjj ilości zdjęć :P


 Na sam początek porównanie z (przepraszam Pancho) grubiutkim Tinkerem^^
 Źrebolek ;P
 A tutaj pomysł mojej koleżanki :) Jak się dobrze przyjrzycie to z tyłu zobaczycie Murphy która się drapie XD
 Harley na zadku ;)

 Gimli <3

 ^^
 Muszę koniecznie zrobić takie ogłowie Harley'owi :p














23 komentarze:

  1. Koffam Tinkery! :D Wspaniałe konie...
    Śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    schleichikuliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Tinkera w stadninie.Może moja ulubiona rasa to nie jest,ale nigdy nie widziałam...Co do ogłowia-ostatnie zdjątko-śliiiiczneeee!!!Chyba też takie zrobię ;)))
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    kamillakur.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tinkerki!!! Jak ja bym chciała takiego pogłaskać. Cudowne *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne fotki :D
    Pozdrawiam i zapraszam na nowe notki :
    mefistostable.blogspot.com
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny tinker, zazdroszczę!
    U nas nowa notka - wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Super!!!! Tinkercio:* kiedy nowy film na yt? (Spodobało się nam, fajnie zaczęłaś)
    Pozdrowionka Cisowianki:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ihaha... Dawno tam nje byłam, ale chyba nie chce wracać... :/
    Konie tam są przemęczone i wiecznie spocone, bo cały czas pracują!!!!!!! Po za tym nie nauczyłam się tam zbyt wiele :(
    Nie uczą tam bardzo ważnych rzeczxy np. Anglezowanie na prawą/lewą nogę :/
    Nie polecam dla początkujących jeźdźców - warto uczyć się w profesjonalnej stadninie... :-)
    Ale zdjęcia fajne ;)
    PS: Też kocham Gimliego <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze nie wiem co ci odpisać XD

      Usuń
    2. Ale chociaż troche sie ze mną zgadzasz??? :-)

      Usuń
    3. Tak...Nawet nieprzyjemnie na takich spoconych koniach się jeździ ;\

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niewiele koni tak lubię jak rasę Tinker... są madre i piękne - cudne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjęcia c; Ja w stadninie, w której jeżdżę na rajdy mam 3 tinkery :3

    OdpowiedzUsuń