środa, 11 lutego 2015

Derka dla Harley D Zip

Hej!
Byłam wczoraj na koniach i jestem meeegggaaa  zadowolona bo było dużo skoków i galopu ^^ W stajni będę jeszcze w piątek i w sobotę teren! No, przejdźmy do derki.


Jak widać derka jest granatowa :p
 Miała to być derka padokowa lecz brakuję jej paru rzeczy jest to derka padokowo-stajenna ;) Heheh
                                                              
 Zapinana jest na takie oto coś:

 Derka tworzy komplet razem z kantarem i z uwiązem.
 Paseczki pod brzuchem zapinane są oczywiście na krzyż

 A na koniec kilka zimowych zdjęć:

 Harley w nowej derce <3
 Razem ;D
 Ventarrones też ma swoją derkę!
 Nie sa zbyt ładne bo słońca nie było :\

3majcie się!
P.S. To jest ktoś chętny do zakupu ogłowia? Jego opis macie w notce poniżej.



13 komentarzy:

  1. Ile byś wzięła za ogłowie bo mam jedną chętną osobę ;)
    Pozdro
    DWS

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna seria, choć mogłabyś bardziej wyciąć ją na zadzie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej nie bo boję się że wytne za bardzo i pderce :P

      Usuń
  3. Moje derek nie mają więc siedzą w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. moim zima niestraszna i hasają bez derek xd ładna ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, piękna piękna !!! Ile byś wzięła za derkę na LB ?
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) A jeżeli chodzi o derkę 4,50 zł ;)

      Usuń
  6. Wziełabym to ogłowie gdyby nie to, że wiem kto mi będzie robił akcesoria dla breyrry xD
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    ps fajne derki :D

    OdpowiedzUsuń