piątek, 23 stycznia 2015

Nowy kantar dla Harley'a

I teraz sama nie wiem czy mam te swoje wyroby sprzedwć,  czy nie... Myślę, że w  ferie zacznę coś robić na zamówienie, a potem zobaczymy. Niedawno zrobiłam skórzany kantar z "futerkiem" w komplecie z uwiązem i owijkami. Mam zamiar zrobić (również do kompletu) derkę. Kantar jest wykonany z  bardzo grubej skóry i, że tak powiem "miąższ"spod tej skóry wystaje i kantarek wygląda trochę przez to nie schludnie. Oto i on:

Zapinany na sprzączkę.
 Uwiąz jest biało-niebieski.
 Nie wiem, czy widzice, ale na kantarku ma blaszkę na której ma wypisane swoje imię ^^
A tutaj zapowiedź następnej notki. Siodło! Siodło wydaję się w niektórych miejscach brązowe, ale to przez to, skóra jest lekko błyszcząca i lampa błyskowa się odbija.
Jedziecie na ferie na jakiś koński obóz?

14 komentarzy:

  1. Nie jadę ;) Siodło ma za długą tybinkę ;) kantarek ładny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siodło tybinkę ma chyba dobrą tylko zdjęcie psuje jego efekt :)

      Usuń
  2. Super kantar *_* .
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyno,wykorzystując swój talent,naprawdę mnie zadziwiasz!
    Pozdrawiam Team Dreams

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogarnij się i przestań podpisywać się moją nazwą.

      Usuń
  4. Śliczny kantar i na dodatek z imieniem- boski! Co do siodła, to poczekam do następnego posta ;) Pozdrawiam i zapraszam do nas!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jakość wykonania!Bardzo starannie,to cecha którą uwielbiam.Ponadto masz super bloga i naprawdę lubię czytać Twoje posty.Czekam z niecierpliwością na kolejny post!
    Pozdrawiam Cavalliada^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze jedno.Nie,nie jadę na żaden obóz.Leniuchuje!^^
      Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga,jeszcze raz Cavalliada.

      Usuń
  6. Ja nie jadę na żaden obóz >.<
    Kantarek bardzo ładny =D a już imię na nim... Mistrzostwo! Chociaż niby ten "miąższ" skóry trochę odejmuje mu estetyki, ale poza tym jest świetny ^^ siodło tak sb wygląda. Może jak kilka razy poćwiczysz na pewno bd lepiej ;)
    Pozdro i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Robisz to na klej? Jak tak to jaki?

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, robię na klej Dragon Butapren

    OdpowiedzUsuń