czwartek, 15 stycznia 2015

Horse and Foal Set - Sport Horse

  Niestety notki wcześniej  nie udało mi zrobić, ale za to jest dzisiaj ;) Na Wigilię klasową od mojej przyjaciółki dostałam 2 Breyer stablemates, czyli zestaw Horse and Foal Set - Sport Horse. Z zestawu jestem bardzo zadowolona bo oba koniki są urocze. Według Identify Your Breyer ogier został wyrzeźbony przez Katheen Moody w 1998 roku, a żrebaczek w 2000 roku przez Sarah Rose.
No, przejdźmi do opisu. Zdjęcia oczywiście nowym aparatem.
Tutaj razem, przepraszam, że trochę źle wykadrowane no,ale jakoś jest.
 Ogier. Macie jakiś fajny pomyśł na imię dla niego?
 Druga strona. Jak dla mnie jest boski, ale coś mi nie pasuje w tylnych nogach.
 Z przodu :)
 Ma uroczo wyrzeźbiony ogonek <3


 Źrebak jest przeuroczy ! Z każdym dniem jest co raz słodszy !
 Ma tylko jedną wadę mocno się chwieję i najmniejsze potrącenie go przewróci.
 Pyszczek jest lekko zaróżowiony.
 Zadek ;)
 I to również przepraszam za źle wykadrowane zdjęcie.
 Słodziak :)

Dzięki Matylda są cudne! I Zapraszam na bloga mojeje przyjaciółki : Konie- moja pasja. Aha dziękuję Wszystkim za przemiłe życzenia!


8 komentarzy:

  1. Gratki nowych koników =D są prześliczne ^^ Chociaż tylne nogi ogiera wydają się mi jakieś zbyt krótkie :/ a poza tym super. Myślę ze pasowałoby do niego imię... No nwm :/ może Dakota???
    Pozdro ;D i wpadnij do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje nowych kopytnych ^^
    Cudne są!

    bucking-pony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za polecenie mojego bloga! :-)
    Naprawdę jestem wdzięczna, że wytrwale go śledzisz - ja też Twojego codziennie odwiedzam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje . Bardzo ładne koniki :)
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne koniki.A imię dla ogiera to może Riding<3

    OdpowiedzUsuń
  6. swit imię setan,hiroszym,aszli,lukas,czekers. Może któreś z tych imion ci się spodoba

    OdpowiedzUsuń