czwartek, 1 stycznia 2015

1 stycznia- Nowy Rok + moje urodziny

Hej Wszystkim!

1 stycznia to dla mnie wyjątkowy dzień bo i zarazem Nowy Rok i moje trzynaste urodziny! Czyli mam już 13 lat ( tak, tak wiem to mało jak na prowadzenie bloga...). Także pragnę złożyć Wam najlepsze życzenia z okazji Nowego Roku 2015!

 

P.S. Na urodziny dostałam nowy i o wiele lepszy aparat więc spodziewajcie się lepszych zdjęć :p
Może jutro opisze dwa nowe stablemates które dostałam od mojej przyjaciółki na Wigilię klasową.

13 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego! Drugi raz, bo pierwszy był na modelhorse ;)
    Chętnie pooglądam SMki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlpeszego! Spełnienia marzeń, tych związanych z modelami i innych :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego :) . Nowych koników i czego sobie życzysz ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Duuużo zdrowia życzę i możliwości, żebyś mogła rozwijać swoją pasję :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Zdrowia, szczęścia i spełnienia marzeń ( szczególnie tych końskich ) :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spełnienia marzeń i dużo uśmiechu!!!
    Wszystkiego, wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na mojego bloga : koniesamojapasja.blogspot.com :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spóźnione, ale szczere życzenia :)
    U nas figurkowe n/n

    OdpowiedzUsuń