wtorek, 1 września 2015

Sesja na plaży ;)

Hej!
Jak już wcześniej pisałam miałam zamiar pójść porobić zdjęcia na plaże i poszłam XD. Pogoda była idealna - nie za zimno nie za ciepło ;). Wzięłam ze sobą 2 Breyery - RCH Ventarrones, Padre, Mustanga i kuca Higland + collctA: Morgana i Clydesdale ;)








 Jedno z moich ulubionych zdjęć <3

 Przepraszam, że niektóre takie same, ale nie mogłam się zdecydować które ma być na blogu ;)











 Jakiego ja mam przystojniaka w stadzie ;D










 
Także to by było na tyle...Mam nadzięję, że zdjęcia się Wam podobają :)

9 komentarzy:

  1. Fajne fotki :D
    Zapraszam do mnie ;)
    modelekoni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udana sesja :), najpiękniej wg. mnie wypadł model Padre :)
    pozdrawiam.
    www.larositastable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna sesja, mi najbardziej spodobały się fotki Padre oraz Ventarrones'a :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie zdjęcia fajne. Kocham fotki na plaży, zawsze są ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kilka naprawdę fajnych zdjęć udało Ci się zrobić (uważaj tylko przy SMkach - czasami trzeba się całkowicie położyć, żeby objąć ładne tło)! I świetnie udaje Ci się ustawić ostrość, a to trudna sztuka.
    U mnie nowy post - wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia.Najbardziej podoba mi się ogier clydesdale ,taki pędzący.

    OdpowiedzUsuń