niedziela, 30 sierpnia 2015

Muszę się zorganizować!

Mam już w sobie dość tego, że ciągle mówię, że coś będzie i jest, ale po dwóch miesiącach choć miało być wcześniej! Zorganizuję się! Dobra, zmieniamy temat.
 Zostałam zaproszona na sesję z Tinkerami i byłam, lecz ne wiem kiedy fotograf je wywoła, ale kiedy będą to będzie o nich post ;) Byłam na dwóch obozach i mam z jednego zdjęcia co prawda nie ja je robiłam, ale za to są :D  Chcielibyście o tym post? Trochę to dziwne, ale nie mogę doczekać się szkoły! Trochę się też jednak boję bo to nowy rozdział-gimnazjum :P 
Zdjęć mam niestety dość mało i średnio udane bo był taki upał, że nie dało się nic robić...Zapraszam! 







 
Jutro może pójdę na plaże porobić zdjęcia ;) Aha przepraszam, że nie brałąm udziału w LA, ale totalnie zapomniałam, a za każdą nominację bardzo dziekuję :D 
Co sądzicie o nowym wyglądzie bloga?

15 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia ;)

    P.s: Zapraszam do mnie: stajniamarzenie.blogspot.com

    Dodaję do listy blogów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia ;)

    P.s: Zapraszam do mnie: stajniamarzenie.blogspot.com

    Dodaję do listy blogów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki choć mi tak średnio się podobają XD

      Usuń
  3. Nowy wygląd bardzo ładny.
    Fotki... No cóż, wyglądają na takie, gdzie nie było dużo pracy przy obrabianiu...
    No cóż, czekam na kolejne posty/filmiki na YT ;)
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tyle- fotki w ogóle nie były obrabiane xD

      Usuń
  4. Wygląd bloga- cud miód orzeszki :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się doczekać tych fotek z sesji. Już tyle czasu minęło!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie moja wina! hah XD, rok temu fotograf wykonał 2000 zdjęć wiec nie dziwię się, że tyle to trwa XD

      Usuń
  6. Ładne fotki :). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne fotki, a nowy wygląd zacny ;)
    Odpowiedziałam na Twój kom pod opisem Sprinkles, także jeśli chcesz to przeczytaj xD
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny wygląd - tak samo zdjęcia. Pzdr :)

    OdpowiedzUsuń