czwartek, 25 grudnia 2014

Święta i coś

Hej!
Jestem strasznie podekscytowana bo  dostałam Harley D Zip!!! Jest przecudny!!! Tak naprawdę został już dawno zamówiony i miał być dopiero w maju bo wtedy przyjeżdża mama mojej cioci z Ameryki. Także mój piękniś przyjechał... ekhem przypłynął prosto z Nowego Jorku! No, zaczynamy opis!  
Jest to nowość z 2014 roku. Został wyrzeźbiony przez Sommer Prosser w 2013 roku. Ma kilka wad w odlewie masy ale i tak jest piękny. Od razu jak go zobaczyłam wiedziałam, że stanie się moim ulubionym modelem. Ma wyrzeźbione strzałki i kasztany a, między przednimi nogami ma zmarszczki.

Z tej strony podoba mi się najbardziej <3
 Z przodu podoba mi się najmniej.
 Z drugiej strony. Przepraszam, że tak mało słów ale tak jestem nim tak podniecona, że nie mogę pisać.
 Pięknie mu z tych dwóch perspektyw.

 I ma podkowy! ^^ Przepraszam, że zdjęcie trochę  nieostre ,ale z tej odległości bardzo trudno zrobić ostre zdjęcie.
 
Do Harley'a była dołączona szarfa.                                                                                                           
I weim, że trochę późno ale  jak to się mawia: lepiej późno niż wcale!  

Ja miszcz painta! 
A Wy co dostaliście z końskich prezentów?




16 komentarzy:

  1. Harley śliczny, graty :) u mnie z końskich trad i źrebię schleich, trad już opisany :)

    amore-cane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nic końskiego :( piękny koniś
    zapraszam do mnie i koleżanki

    http://naszapasjaupodkowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dostałam schleich' y, a co do Harley' a jest cudny :D
    http://stajniapraga-modelekoni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Harley przentuje się cudnie! Ja również dostałam trada ;) Opis wkrótce na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Harley jest cudowny! Na mojej chciejliście góruję już długo :) A z końskich prezentów też dostałam trada :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dostałam Breyer Lusitano Esprit :D Harley jest wspaniały, ale raczej nigdy do mnie nie trafi. No chyba, że ktoś sfinansuje xDD Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też posiadam tego oto pana i też przybył do mnie z USA ;) Postanowiłam zamówić go zanim przybędzie do Polski (jak widać 2014 rok już się kończy, a u dystrybutora go nie ma) i jest u mnie już parę ładnych miesięcy. Śliczne konisko <3
    Mnie Mikołaj obdarował mułem w skali Traditional, Haflingerką Classic, dwoma Stablemates, smokiem i źrebakiem Schleich. Pozdrawiam i zapraszam do mnie: theblackhorse5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny konik :). Ja dostałam pewnego Breyera Trada :) zapraszam do mnie na jego opis ;))
    http://konieschleichlove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję konika! Model ogólnie ładny, aczkolwiek nie lubię tak mocno wyrzeźbionych mięśni. Czekam na więcej fotek i może opis? :) Pozdrawiam i zapraszam do nas.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nominuje Cię do LA
    Tu są pytania asia246.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny model :) Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny model, przystojniak z niego. Nominowałam Cię do LA. Pytania na moim blogu http://schleichsary.blogspot.com/2014/12/wracam.html#more

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne konisko, choć jak dla mnie ma za dużo mięśni ;) Gratuluję i zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń