poniedziałek, 22 grudnia 2014

Przeprosiny^^

Ehh....Znowu przepraszam za długą nieobecność, ale nie w ogóle czasu... Szkoła mnie wykańcza i jeszcze jedna sprawa ale to już osobista. Mam niespodziankę!Może na Gwiazdkę będzie Harley D Zip!!! Jeżeli nie na  Gwizadkę to może na urodziny(1 stycznia), a jak nie na urodziny to w maju, bo wtedy przyjeżdża mama mojej cioci z Nowego Jorku! Może też będzie jakiś trad na urodziny, ale nie wiem  czy uproszę rodziców. Nie mogę przegrać zdjęć więc dam jakieś stare. W zasadzie to zdjęcie widzieliście ale jest trochę zmienione.
A Wy zamówiliście sobie jakieś końskie prezenty? 


                                 Zdjęcie


Wesołych  Świąt!


9 komentarzy:

  1. Fajnie, że napisałaś posta. Codziennie zaglądałam na bloga wyczekując :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Wera :) Sama wiesz jak jest w szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcie! Ja dostanę Tradka <3 Wesołych Śwąt! Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki i również Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna fotka . Wesołych Świąt :)
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych Świąt!!! Ja dostaję GG Valentine & Heartbreaker :3

    OdpowiedzUsuń