piątek, 25 kwietnia 2014

Wiosenna sesja

Strasznie mi się dziś nudziło i wybrałam się porobić schleich zdjęcia.Aha no właśnie-dziękuje Waz za 2,000 wyświetleń i 10 komentarzy pod ostatnią notką.Konik z rysunku to oczywiście Gypsy Vanner(Będę miała ten model, ale dopiero za rok bo wtedy przyjedzie mama (mieszka w Stanach Zjednoczonych, a tam breyer są o wiele tańsze) mojej cioci.Tak więc jeszcze sobie poczekam na niego.Dobra dosyć gadania czas na zdjęcia.
                                                                                   Na zdjęciu widać ogiera Tinker.Och, kocham tę rasę!<3

Pierwsze chyba ładniej mi wyszło ;)Ale to też nie najgorsze.

 Tutaj źrebię Arabskie ze starym ogierem Arabskim.Ogier jeżeli chodzi o malowanie to już prawie go skończyłam.
 To zdjęcie chyba najmniej mi się podoba.




 Jego ogon brzydko się układa, ale mam pomysł jak go ładnie uformować.
 Klacz Trakeńska ładnie wyszła z tym słońcem.





 Ogier Achał-tekiński.

 Widać na nim trochę złotej farby.

 Takenka z ogierkiem Knabstrupp.







 Całkiem ładna rodzinka.

 Ze śmiesznej pozy.

 Tutaj widać słonko.

 Ogier Mustang który nie długo będzie stał na mojej półce jako śliczny(mam nadzieję  >.<)custom.
Konik jakby zdaje się mówić: Kocham wolność!
                                                                                                                                 

Nie wiem które zostawić więc zostawiam oba zdjęcia.

2 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia. . Najbardziej podoba mi się z mustangiem. . A i nierób z niego customa on jest sliczny . Zostaw go jakim jest . Zdjecia tinkera tez fajne . Zapraszam do mnie. :
    schleich-pasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Robiłaś zdjęcia w ostatniej godzinie dnia <3. Jak widać na obrazkach powyżej, to zawsze gwarantuje doskonały efekt. A zdj z mustangiem jest wprost epickie :D!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń