czwartek, 10 kwietnia 2014

Ochraniacze dla Walentyny

Hejka!
Znalazłam dziś trochę wolnego czasu i zrobiłam ochraniacze na tylne nogi.Krój jest taki trochę wymyślony przez mnie.W następnej jazdy pokaże kilka zdjęć z wczorajszej jazdy(na Tinkerach!)Normalne ochraniacze nie mają chyba tego paska na dole i dziurki.I dziękuje za 7 komentarzy dla nie których to mało, ale dla mnie to naprawdę dużo :)
 Myślę, że nie są najgorsze .
 Troszkę żałuje, że zrobiłam ten drugi pasek...:(
Przepraszam za nie ostre zdjęcie
 Z tyłu.
 W realu wyglądają trochę porządniej.

3 komentarze:

  1. Wow boskie :o Też niedługo będę robić siodło i inne rzeczy dla Sapp i Totilasa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się:) zrobisz filmiki?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie najgorsze? Ochraniacze są wspaniałe! ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń