sobota, 19 kwietnia 2014

Wielkanoc,ochraniacze i Lucek

Hej!
Pokażę Wam dziś ochraniacze, a właściwie ochraniacz bo na drugi nie starczyło mi materiałów i mojego kotka jak sobie śpi.Ochraniacz oczywiście na Welentynę.
 Z tyłu.Te paski trochę niestety brzydko odstają :(
 Waciki zastępują futerko.Zapinane oczywiście na sprzączki.

 Rysunek hmm...Andaluza?Cóż nie jest może wspaniały, ale ja na 12 lat nie najgorszy.
Mój kot kiedy sobie śpi.

Życzę Wam zdrowych,miłych,  i radosnych świąt Wielkanocy

4 komentarze:

  1. Ochraniacze bdb wyglądają. Kot bardzo słodki!! Co do andaluza nie jest źle, ale zawsze można ćwiczyć, aby w końcu był perfecto!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ochraniacze ;) Kotek bardzo słitaśny ^^ Rysunek andaluza nie najgorszy ;) Mówiąc szczerze narysowałabym gorzej ;) Pozdrawiam ;) WESOŁYCH ŚWIĄT I MOKREGO DYNGUSA !

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kotełek! Andaluz niezgorszy, ja koni nie potrafię rysować. Ochraniacze również zacne.
    U nas n/n.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodki kotełek <3
    Mój ma na imię Rysiek chrupek Severus frodo |

    OdpowiedzUsuń