czwartek, 3 kwietnia 2014

Porcelanowy Clydesdale

Niedawno zaadaptowałam porcelanowego Clydesdale- chociaż czy to jest Clydesdale nie jestem 100% pewna. Jest bardziej w skali Classics,  niż Traditional. Jest uroczy! Ma na sobie uprząż nie jest przyklejona,
ale jest ciasno zapięta i prze to nie da się jej zdjąć. Oto Władysław:


 Uprząż ktoś zrobił nową bo oryginalna była zniszczona. Zapomniałam powiedzieć, że tylko filc jest przyklejony.
 Marzy mi się kupić bryczkę dla mojego Władka :)
Kopyta od spodu mają przyklejoną skórę.
Porównanie skali.Taj jak shire Capricorn ma obfite szczotki pęcinowe.Przepraszam, że z białego tła wystaja przedmioty, ale kartka jest dość mała.

 Ma bardzo ładne klapki.

 Przydałby mi się taki łańcuszek...
 Uprząż z góry.
 Uprząż jest zapinana na mini bolce.
Napiszcie proszę co sądzicie o nim.

8 komentarzy:

  1. Rzeczywiście ładny :). Ciekawe z tą skórą; raczej nie spotyka się bardzo często...
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ladny konik. Clydesdale to jedna z moich ulubionych ras.
    Ciekawe jak by wygladal bez uprzęży.
    Zapraszam do mnie :) :
    schleich-pasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny jest :) Takie konie pojawiają się czasem na Alledrogo. Ja mam dwa - jeden jak Schleich, a drugi jak Traditional tylko bez uprzęży :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo porządnie wykonana uprząż..
    Wydaje mi się, czy ma lekko wygięty pysk? Słodki Władzio.. :0

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo piękny pan, gratulacje.
    U nas n/n.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się że Wam sie podoba

    OdpowiedzUsuń