niedziela, 28 września 2014

Ekwipunek

Z góry przepraszam za długą nieoboecność ale miałam cały tydzień zajęty(koszmar codziennie sprawdzian).Zestaw zrobiłam tydzień temu kiedy to właściwie tylko mam czas na moją pasję.
Mam jeszcze dużo innych rzeczy w planie ale o tym kiedy indziej.


Tak to wszystko wygląda w całości czyli:ogłowie,napierśnik,wytok,czaprak,podkładka(pod siodło)W przybliżeniu na siodło.
W przybliżeniu na siodło
 
Z góry ;)

Z dołu
 Może kogoś interesuje jak siodło wyglądało na początku?Zgadniecie na czyim to grzbiecie leży?

Wytok
 Popręg zapinany na sprzączki
 Podkładka
 Ogłowie zapinane na sprzączki.

 No i to by było na tyle... Nie wiem kiedy będzie następna notka ale mam nadzieję że jak szybciej


15 komentarzy:

  1. Jejuuu jaki śliczniasty zestawik :) A zestaw tzn siodło pokazane jest na kocie (którego imienia zapewne nie znam) Siodło chyba najlepiej prezentuje sie z góry. Pokażesz zdjęcia od tyłu???
    Pozdro! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zestaw! Na pewno wymagał masę pracy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Bardzo mi się podoba!
    Czy kot cierpliwie zniósł osiodłanie?
    U nas n/n

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.Zniósł cierpliwie nawet nie poczuł że je ma na sobie bo w tej chwili smacznie spał

      Usuń
  4. Raczej na Migdale, pomyliłam się :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne :).
    Chciałbym umieć robić takie rzeczy. Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!Do zestawów porzeba po prostu trochę cierpliwości

      Usuń
  6. Piękne te zestawy :) .
    Chcialbym umiec takie robić ;)
    Zapraszam do mnie na n/n
    figurkischleich.blogspot. com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw jak powyżej. GENIALNY :D
    Codziennie sprawdzian, tak to bardzo boli! Odpocznij w weekend, jak możesz!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne! Ja tak nie umiem! :P Zapraszam:
    schleichikuliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń