wtorek, 4 listopada 2014

Porównanie Zenyatty z Ventarronesem dla Mai

Porównaie Zenyatty i Ventarronesa dla Mai. Znowu przepraszam za nieobecność ale lenistwo jest silniejsze ode mnie... Mam jeszcze dwa zaległe opisy breyer,nowe siodło i popręg,Lipicany i...i chyba to wszystko.No, przejcimy do zdjęć:

 Ventarrones ma ok. 16cm w kłebie więc nie jest za duży.

Z przodu ;)

Z tyłu.                                                                                                                                                                                                                
Z góry:)                                                                                                                                                                                                    
Model bardzo polecam, jest naprawdę śliczny. Dużo roku dodaje mu rozwiama grzywa.

Pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Ładny konik :). Bardzo mi się podoba i rzeczywiście nie jest za duży jak na tradka :). Ja na Mikołaja chce breyera. Masz breyera Secretariata? Jeśli tak mogłabyś dać jego opis?
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje :)Przykro mi ale nie mam Secretariata..
    Na blog wpadnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję :) Mam dylemat, nie chcę za bardzo małych tradków, szczególnie, że Ventarrek kosztuje prawie tyle co Trooper... uch...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jest śliczny, pewnie kiedyś się na niego skuszę ;)

      Usuń
  4. Fajne porównanie. Ja strasznie chciałabym Zenyattę, ale mogę tylko Classica. schleichikuliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń