sobota, 29 marca 2014

Wiosna!

 Jak już mówiłam dziś pokażę Wam kilka wiosennych fotek schleich i breyer. Z breyer będzie niestety tylko Walentyna i Hartbreaker.Więc najpierw pokaże schleich:



  Klacz knabstrupp 13617 z według mnie najładniejszym źrebakiem schleich 13619.Myślałam też o nowym źrebaczku schleich.
Ogier pinto 13616 z derką.
Dwa pędzące rumaki! Jeden to quarter 13650,a drugi to ogier shire 13734.
Wymyśliłam sobie, że źrebaczek shire13736 jest wnuczką wałacha shire 13247.
Z ogierem shire, czyli z tatą
Klacz shire 13605 jest śliczna!
Knabstrupp z źrebaczkiem arabskim 13652
I Walentyna z synem.

6 komentarzy:

  1. Wiosna, więc konie szaleją na trawie :) Czy ogier shire wydaje Ci się taki "gumowaty"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Ogier jest strasznie gumowaty... I wydaje mi się że cała rodzinka shire (oczywiście prócz tych starych)jest gumowata :\

      Usuń
  2. Nareszcie dobra pogoda na sesje koni!! Ładnie, ładnie :P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udana sesja! Muszę zakupić Valentine!
    U nas n/n.

    OdpowiedzUsuń