niedziela, 4 maja 2014

Kolejny custom

Zrobiłam kolejnego customa, a dokładnie ogiera perszerona przerobionego na Fiorda.Grzywa nie spiłowana bo to czasochłonne(wiem leniuch ze mnie).Niestety nie za bardzo miałam się na czym wzorować jeżeli chodzi o ogon i grzywę więc nie jestem  pewna czy dobrze ją pomalowałam.Przed Państwem Cylis :3
 Z jednej strony grzywę jako tako z piłowałam, ale i tak widać.

 Słodziak <3
 Ogonek
 Kopytka
 Grzywa wygląda nie najgorzej...
 Z góry...
Dla mojego kota wszędzie wygodnie...Stare zdjęcie z dni Wielkanocnych.
 Zostałam nominowana przez Sophije z deterrasomnia.blogspot.com

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
I nominuję:
alleschleich.bloog.pl
red-horse-farm.blogspot.com
mycoollection-mojakolekcja.blogspot.com
schleichemci.blogspot.com
konskiemodele.blogspot.com
nibylandia-schleich.blogspot.com
blackfriesianstudio.blogspot.com
stadninaschleich.blogspot.com
andalusastable.blogspot.com
schleich-zlotapodkowa.blogspot.com
schleich-pasja.blogspot.com
Pytania:
1.Czy jeździsz konno?
2.Twój ulubiony sport?
3.Jak jest Twoja ulubiona firma figurek i dlaczego ją najbardziej lubisz?
4.Co Cię inspiruje do pisania bloga?
5.Jaki jest Twój ulubiony film o koniach?
6.Jaką piosenkę lubisz najbardziej?
7.Czy masz  zwierzę?
8.Czy Chciałabyś mieć konia?
9.Jaką książkę lubisz najbardziej?
10.Jaki jest kolor Twoich włosów?
11. Jaka jest Twoja ulubiona maść konia?
I moje odpowiedzi:
1.Twój ulubiony kolor?
Fioletowy 
2.Ważne dla Ciebie miejsce...
Dom,stajnia... Sporo tego jest.
3.Kim chciałaś\chciałeś zostać w dzieciństwie? 
Dżokejem, ale nie chcę już od 5 lat bo to jest strasznie niebezpieczne... 
4.Które ptaki najbardziej lubisz?
Kosy
5.Podaj cytat, który jest dla Ciebie wyjątkowy.
Bog zaczerpnął garść wiatru południowego i dmuchnął na niego swoim oddechem i tak stworzył konia
6.Gdybyś miała możliwość przeniesienia w czasie,gdzie byś się przeniosła?
Hmmm...Może do "Araluenu"?
7.Podaj bohatera ksiązki, z którym mógłbyś się zaprzyjaźnić.
Zaprzyjaźniłabym się z Willem(Zwiadowcy)
8.Najładniejsze imię(W obojętnie w jakim języku)
Alyss
9.Jaka książka którą czytał(a\e)ś zrobiła na Tobie duże wrażenie?
Zwiadowcy
10.Jaki język najbardziej lubisz?
Polski-najłatwiejszy
11.Kolor twoich oczu.
Brązowy

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajny jest :) Ta rasa niespodziewanie dobrze mu pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za nominacje :)
    Na pytania odpowiem za parę dni (wyjeżdżam ;) ).
    Pozdrawiam
    stadninaschleich.blogspot. com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny custom :) Gratuluję cierpliwości :D
    Zapraszam : http://schleich-stajnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że się czyta Zwiadowców! Ja tez czytałam, ale obecnie przeniosłam się na coś mocniejszego (Pieśni lodu i ognia). Jak skończę, to się wyspowiadam :P
    Fajny kotton. Custom równiez niezły.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zacny kustomek!
    Z książkami ta sama historia co Malia. Ciekawe, że rzadko podajemy sb nawzajem tytuły, a potem orientuję się, że obie czytamy ten sam tom danej serii :P
    Zwiadowcy byli w swoim czasie genialni!! (teraz już ich era przeszła na korzyść 7 królestw z Pieśni lodu i ognia) :P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pasuje mu ta rasa, a ta grzywa z daleka wygląda pewnie jak zmarszczki :D
    Jak ja kocham fiordzkie zmarszczki!

    Nominuję cię do LA. Coś za coś, nie? ;)

    Szczegóły:
    http://mycoollection-mojakolekcja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń