środa, 30 kwietnia 2014

Mój pierwszy custom

Dziś jak mówiłam pokażę ogiera Arabskiego.Cóż-efekt może nie jest najlepszy...Aha tak ogólnie custom to mój nie pierwszy, ale pierwszy jeżeli chodzi o grzywę i ogon. Mam jeszcze kilka innych customów, ale nie wiem którego najpierw pokazać więc zrobię głosowanie. Teraz majówka to będę miała duuuuuuużo czasu bo nie wyjeżdżam i może zrobię jakieś ogłowie lub może siodło...Ok. dosyć gadania pokazuję customa:
Jak było:
 Szczerze mówiąc w realu prezentuje sto razy lepiej. Na zdjęciach wygląda nie schludnie, a tak nie jest.
 Malowanie też nie jest najlepsze... Muszę się w końcu dobrze malować!
 Ogonek zrobiony przeze mnie z gliny.
 Z góry.

 Grzywka również robiona przeze mnie.
 Grzywa z drugiej strony
 Ogonek wchodzi tak do środka.. Nawet fajnie to wygląda.
 Cieniowanie słabo wyszło.No, ale trening czyni mistrza, nie?
 Kopytka.

3 komentarze:

  1. Może być . Nawet fajny .
    Gratulacje chęci ;)
    Zapraszam do mnie :
    schleich-pasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Z czasem będzie coraz łatwiej ;). W sumie nieźle wyszło, ja zrobiłabym podobnie 1. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Może być : ) Jeszcze nie robię customów, ale w końcu musi nastąpić pierwszy raz ;) Pozdrawiam !
    Zapraszam : http://schleich-stajnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń