środa, 4 czerwca 2014

Blask

Kupiłam sobie dzisaj konia do treningów i zestaw skokowy(siodło i ogłowie)Imię pochodzi od konia z The Saddle Club. Mam dzisiaj trochę czasu więc będzie jeszcze jedna notka(dzisaj)
Oglądajcie!







Pierwszy odcinek Clubu Siodło ;)

Pokażę Wam jeszcze stare zdjęcia kiedy byłam na plaży :)Macie tu lepsze zdjęcia ogłowia i siodła westernowego dla Collecty.
 Padre również załapał się na sesje.

 Była piękna pogoda :)

W następnym poście chcecie opis nowego mieszkańca,siodła i ogłowia czy nowego customa?
Odpowiedzi piszcie w komentarzach.

7 komentarzy:

  1. Custom pierwszy! Ciekawa jestem jak ci wyszedł. Zazdroszczę ci Padre... Jest przecudowny.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Plażowe" zdjęcia są przepiękne! To drugie (cały czas sesja z plaży) ma w sobie coś tak ujmującego... <3
    Zazdroszczę zarówno pogody jak i czasu na sesyjki - no cóż jeszcze tydzień i klasyfikacja :D
    Pozdrawiam i proszę o więcej takich sesji ;)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia,gratuluję Blaska, u mnie ta figurka nosi imię Marcepan :)
    Chętnie zobaczyłabym trochę akcesoriów.
    Pozdrawiam
    stadninaschleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne. :D Zapraszam na http://porady-i-ciekawostki-o-schleich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! Wszystkie od góry do dołu!
    U nas n/n.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne;) co fu pięknnne;)
    czekam na następne:)

    OdpowiedzUsuń