czwartek, 12 czerwca 2014

Mały,ślczny Pan

Byłam ostatnio w TK maxxie i był tam koniki classics i stablemates. W portfelu miałam niestety tylko 20 złotych i udało mi się zakupićtakiego przystojniaka:
Breyer Stablemates niestety nie zapisałam numeru...
No konik jest po prostu przecudny!

 Wygląda jakby się spłoszył!

 Ma bardzo ładnie zrobioną pręge.
  
 I następny temat: custom jest to mój pierwszy siwek więc nie wyszedł idealnie. Ma nowe uszka.


 Nie patrzcie na ten brzuch bo trochę dziwnie wyszedł ;)
 Z przodu:
 Zadek ;)

 Pyszczek
 Uszka zrobiłam z gliny.

 Zastanawiam się nad jego zakupem... Jak myślicie warto?
KOŃ RCH VENTARRONES - BREYER TRADITIONAL SERIES

11 komentarzy:

  1. Ja mam tego SM w innym malowaniu. Twój jest bardzo ładny :)
    Świetnie Ci uszka wyszły na siwku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udany custom! Gratulacje nabytku!
    U nas n/n również o customie.

    OdpowiedzUsuń
  3. moim zdaniem warto

    OdpowiedzUsuń
  4. mam pytanie czy ty płacisz za bloga

    OdpowiedzUsuń
  5. Custom b.ładny!
    Breyrek cudowny!!!
    Gratuluję nowych przybyszów ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Siwek wyszedł bardzo ładnie, zwłaszcza pyszczek, gdybyś nie napisała to nie domyśliła bym się, że uszka są dorabiane :). pozdrawiam
    www.larositastable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń