środa, 25 czerwca 2014

Och,ach i jeszcze raz och...

Bardzo Was przepraszam, że ostatnio zaniedbuję bloga,ale niby jest to koniec roku, a ja niby mam powinnam mieć więcej czasu choć tak naprawdę go nie mam :(Chociaż modele są materiały są narzędzia są,ale pomysłów brak.W sobotę wyjeżdżam na obóz (oczywiście koński)więc za tydzień będą zdjęcia.Jadę tam szósty raz a w dodatku z moimi dwiema przyjaciółkami także na pewno nie będę się nudzić.Nie wiem może macie jakieś pomysły co  mogłabym zrobić dla Breyer?Jeżeli tak to napiszcie proszę w komentarzach.
Aha zapomniałam dodać że obóz jest w stajnia Qń zna ją ktoś?

Do następnego postu:)

7 komentarzy:

  1. Dobrze sobie ponarzekać, co nie? XD
    Może zrobisz kawecan i lonżę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm...Dobry pomysł.Dzięki :)Dobrze jest sobie od czasu do czasu ponarzekać hehe;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że jedziesz na obóz. Ja miałam jechać, ale nie pojadę :C A co do Breyer, to możesz zrobić jakiś Wytok,Lonżę,Siodła,Derki,Ochraniacze,Ogłowia.. Dużo tego jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie byłam na takim obozie, czekam na relację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogłabyś może zrobić zestaw do polo. Oczywiście jak tobie pasuje. :o)

    www.greenhillstable.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Im więcej pozornie mam czasu tym w rzeczywistości mam go mniej ;).

    Popieram Julcię w propozycjach!

    Również czekam na relację z obozu. Fantastycznych wakacji!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zycze Ci udanego wypoczynku :)
    Kasiu i mam nowego bloga zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń